Wystartowała nowa kampania “Kuchnia na każdy wymiar. Bez filozofowania”, w której sieć IKEA zachęca “kuchennych ociągaczy” do podjęcia działań remontowych.
Film zwraca uwagę, że dzięki sprytnym systemom przechowywania możemy cieszyć się komfortem i dodatkową przestrzenią.
Działania promocyjne będą realizowane w telewizji i digitalu. W związku z działaniami reklamowymi odświeżona została również zakładka “kuchnia” na stronie IKEA.pl. Nowy departament kuchenny jest bardziej intuicyjny i funkcjonalny dla użytkownika.
Za kreację, strategię, produkcję kontentu wideo i koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja AdRebellion. Za reżyserię spotów odpowiada Karol Modzelewski. Działania reklamowe obejmują również kampanię w digitalu oraz w mediach społecznościowych, które koordynowane były przez agencję VML+YR. Za działania z influencerami odpowiada agencja Hash.fm, planowanie i zakup mediów do kampanii w całości koordynuje dom mediowy Wavemaker. Kampania potrwa do połowy lipca.