Kraj

Wystartowała kampania "kuchni bez filozofowania"

IKEA zachęca do odświeżenia domu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FzHFtGQ7nF1U%22%7D
Wystartowała nowa kampania “Kuchnia na każdy wymiar. Bez filozofowania”, w której sieć IKEA zachęca “kuchennych ociągaczy” do podjęcia działań remontowych.
Film zwraca uwagę, że dzięki sprytnym systemom przechowywania możemy cieszyć się komfortem i dodatkową przestrzenią.
Działania promocyjne będą realizowane w telewizji i digitalu. W związku z działaniami reklamowymi odświeżona została również zakładka “kuchnia” na stronie IKEA.pl. Nowy departament kuchenny jest bardziej intuicyjny i funkcjonalny dla użytkownika.
Za kreację, strategię, produkcję kontentu wideo i koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja AdRebellion. Za reżyserię spotów odpowiada Karol Modzelewski. Działania reklamowe obejmują również kampanię w digitalu oraz w mediach społecznościowych, które koordynowane były przez agencję VML+YR. Za działania z influencerami odpowiada agencja Hash.fm, planowanie i zakup mediów do kampanii w całości koordynuje dom mediowy Wavemaker. Kampania potrwa do połowy lipca.