Kraj

Nestle promuje domowe gotowanie - nowe zupy Winiary

Nestle Polska SA, właściciel marki Winiary, odświeża kategorię zup w proszku do gotowania - wprowadza nowe opakowania, ulepszone receptury (m.in....

Nestle Polska SA, właściciel marki Winiary, odświeża kategorię zup w proszku do gotowania – wprowadza nowe opakowania, ulepszone receptury (m.in. zmniejszono zawartość soli) i składniki (większe kawałki warzyw). Producent chce m.in. podkreślić, że zupy Winiary są produkowane na podstawie naturalnych składników i że są one doskonałą alternatywą dla czasochłonnego przygotowywania zup domowym sposobem. Według Moniki Jusińskiej-Zbiegniewskiej, marketing managera w Nestle Polska, odświeżając kategorię zup, firma liczy na akceptację dotychczasowych klientów i na przekonanie tych niezdecydowanych, dlatego podkreśla, że zupy Winiary (podobnie jak inne produkty w proszku) nie zawierają żadnych konserwantów – według badań GfK Polonia (na grupie tysiąca kobiet w wieku 20-50 lat, które gotują zupy, styczeń 2005 r.) aż 40 proc. osób twierdzi, że właśnie zawartość konserwantów to jedna z głównych przyczyn, dla których nie używają zup w proszku. Od 7 października do 11 listopada będzie prowadzona kampania reklamowa wspierająca odświeżanie tej kategorii – spoty będą emitowane w TVP1, TVP2, Polsacie i TVN-ie. Wsparciem dodatkowym będą reklamy w wybranej prasie handlowej oraz materiały POS w sklepach. Kreację przygotowała agencja reklamowa Legend Group, a czas antenowy zaplanował i zakupił Universal McCann. (MB)