M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

ConTrust Communication dla Carlsberg Polska

Magdalena Soroczyńska | 19 czerwca 2020, 06:00

Agencja odpowiada za czwartą edycję kampanii "Trzeźwo myślę", promującej odpowiedzialną konsumpcję alkoholu.

Do grona klientów ConTrust Communication dołączyła firma Carlsberg Polska. Agencja odpowiada za koncepcję i realizację czwartej edycji kampanii edukacyjnej "Trzeźwo myślę", promującej odpowiedzialną konsumpcję alkoholu. 

Zaangażowanie agencji obejmuje opracowanie koncepcji, rekomendację ambasadorów oraz narzędzi zwiększających zasięg kampanii, współpracę z ekspertami oraz komunikację w mediach i wybranych kanałach własnych Carlsberg Polska. W ramach tegorocznej edycji kampanii zaplanowano m.in. konkurs dla konsumentów w mediach społecznościowych, cykl materiałów poradnikowych z udziałem ambasadorów w regionalnych serwisach informacyjnych i serwisach tematycznych Grupy Polska Press. Projekt zakłada także serię audycji w radiu internetowym poświęconych konsumpcji alkoholu i podejścia do życia oraz brania odpowiedzialności za siebie i innych. Współpraca ma charakter projektowy i jest wynikiem przetargu.

Czytaj więcej na temat: , , ,