Zagranica

Grey Worldwide i Y&R nie obsłużą budżetu reklamowego US Army

Agencje Grey Worldwide (WPP Group) oraz Young & Rubicam zostały wyeliminowane z przetargu na obsługę budżetu armii amerykańskiej. Jest on...

Agencje Grey Worldwide (WPP Group) oraz Young & Rubicam zostały wyeliminowane z przetargu na obsługę budżetu armii amerykańskiej. Jest on wart około miliarda dolarów. O budżet US Army ciągle walczą agencje: Leo Burnett (Publicis Groupe), BBDO (Omnicom), Ogilvy & Mather (WPP) oraz McCann-Erickson (Interpublic). Armia przewiduje dwuletni kontrakt, z możliwością przedłużenia do pięciu lat. Zarówno US Army, jak i przedstawiciele obu agencji nie skomentowali wydarzenia. Obecnie armię obsługuje Leo Burnett, która jest autorem kampanii “Army of One”. Kontrakt ten wygasł ponad rok temu, ale będzie przedłużany, dopóki przetarg US Army nie zostanie rozstrzygnięty. (“Advertising Age”)