M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Patagonia dołącza do reklamowego bojkotu Facebooka

( red. ) | 23 czerwca 2020, 06:00

Wcześniej na apel organizacji praw obywatelskich odpowiedziały The North Face i agencja 360i.

Jak wcześniej informowaliśmy, 19 czerwca The North Face ogłosił, że wstrzymuje wszystkie płatne reklamy na rynku amerykańskim na Facebooku i Instagramie do czasu wprowadzenia bardziej rygorystycznych zasad, które mają na celu powstrzymanie szerzenia treści rasistowskich, agresywnych lub nienawistnych oraz dezinformacji. Marki The North Face i Patagonia zachęcają teraz innych marketerów do podobnych działań. Dołączają do nowojorskiej agencji reklamowej 360i, która również zachęciła swoich klientów, w tym Ben &Jerry's, Oreo i United Airlines, do wycofywania reklam z Facebooka.

(Marketing Week)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , ,