M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Agnieszka Radwańska w kampanii Alpro

Katarzyna Woźniak | 23 czerwca 2020, 06:00

Tenisistka promuje produkty roślinne jako sposób na zdrowy styl życia i ratunek dla planety.

Jak informowaliśmy w serwisie MMP24 z 24 kwietnia, Feeders Agency wygrała przetarg na obsługę marki napojów i produktów roślinnych Alpro. Teraz marka startuje z kampanią, której twarzą została Agnieszka Radwańska, polska tenisistka.
Kampania ma zachęcać konsumentów do zróżnicowania diety już od śniadania, poprzez dodanie większej ilości produktów pochodzenia roślinnego. Radwańska kilkanaście lat temu brała udział w kampanii promującej spożycie mleka. Teraz postanowiła włączyć się w promowanie “roślinnych” nawyków. Kampania obejmuje działania w digitalu: social media, display, programmatic.
Za koncepcję kampanii odpowiada Feeders Agency, która zajmuje się obsługą 360 marki. Obsługą influencer marketingu zajmuje się Lettly.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,