Ruszyła pierwsza kampania stworzona przez agencję Ogilvy dla marki Milka (Mondelez), wspierająca linię produktów przeznaczoną dla dzieci. W linii „Milka dla dzieci” znajduje się pięć propozycji: Milka Secret Box, Milka Milki Moo, batoniki Moo i Milka Twists.
Kampania ma zachęcić rodziców do spędzania czasu ze swoimi pociechami oraz pobudzania ich wyobraźni w czasie wspólnej zabawy. Osią komunikacji jest reklama telewizyjna oraz formaty online. Etap produkcji zbiegł się w czasie z wybuchem pandemii, która skutecznie pozbawiła agencję możliwości realizacji zaplanowanych wcześniej zdjęć. Mimo obostrzeń, pracując w surowym reżimie sanitarnym, agencja starała się nakręcić wzruszający film, pełen prawdziwych emocji.
Reżyserem został Marcin Filipek, zaś w roli operatora oraz ojca w historii wystąpił Wojtek Zieliński. Wszystkie zdjęcia zostały nakręcone w domu operatora, a na ekranie pojawiła się również jego córka.
Za CGI odpowiadało studio Televisor, za całość produkcji zespół Ogilvy we współpracy ze studiem Papaya Films.