Kraj

Ogilvy autorem kampanii marki Milka

Reżyserem filmu reklamowego jest Marcin Filipek, a autorem zdjęć Wojtek Zieliński.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FFttKOQAbBts%26feature%3Demb_logo%22%7D
Ruszyła pierwsza kampania stworzona przez agencję Ogilvy dla marki Milka (Mondelez), wspierająca linię produktów przeznaczoną dla dzieci. W linii „Milka dla dzieci” znajduje się pięć propozycji: Milka Secret Box, Milka Milki Moo, batoniki Moo i Milka Twists. 

Kampania ma zachęcić rodziców do spędzania czasu ze swoimi pociechami oraz pobudzania ich wyobraźni w czasie wspólnej zabawy. Osią komunikacji jest reklama telewizyjna oraz formaty online. Etap produkcji zbiegł się w czasie z wybuchem pandemii, która skutecznie pozbawiła agencję możliwości realizacji zaplanowanych wcześniej zdjęć. Mimo obostrzeń, pracując w surowym reżimie sanitarnym, agencja starała się nakręcić wzruszający film, pełen prawdziwych emocji. 

Reżyserem został Marcin Filipek, zaś w roli operatora oraz ojca w historii wystąpił Wojtek Zieliński. Wszystkie zdjęcia zostały nakręcone w domu operatora, a na ekranie pojawiła się również jego córka. 

Za CGI odpowiadało studio Televisor, za całość produkcji zespół Ogilvy we współpracy ze studiem Papaya Films.