M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Dentsu Aegis Network Polska reorganizuje zespoły mediowe

Maciej Florek | 23 czerwca 2020, 06:00

Grupa zakłada podniesienie atrakcyjności oferty, przyspieszenie obsługi klientów i ich wyższą satysfakcję. Skład zespołów obsługujących klientów nie ulega zmianom. Pracami pionu media & performance kieruje Rafał Wolnomiejski.

Dentsu Aegis Network Polska reorganizuje zespoły Carat, Vizeum, iProspect, Amplifi, Amnet i DDS w zintegrowany pion media & performance. Zespoły mediowe i performance’owe zostaną zorganizowane w czterech nowych działach. Zmiana ma pozwolić na zaoferowanie nowego podejścia do rozliczania rezultatów na podstawie wyniku osiągniętego w tradycyjnych mediach i digitalu. Zwiększa się też rola i decyzyjność client service’u. Grupa zakłada podniesienie atrakcyjności oferty, przyspieszenie obsługi klientów i ich wyższą satysfakcję. Skład zespołów obsługujących klientów nie ulega zmianom. Pracami nowego pionu kieruje Rafał Wolnomiejski.

Zmiana jest wynikiem kilku miesięcy przygotowań. W miejsce struktur dotychczasowych brandów zostają powołane nowe zespoły. Client service – złożony z poszczególnych teamów klienckich, który utworzą client partnerzy i group account directorzy. Zespół ten jest odpowiedzialny za jakościową obsługę, terminowe realizowanie zapytań, wsparcie i partnerską rozmowę w zakresie rozwoju biznesu. Zarządzać nim będzie Izabela Sochacka jako client service managing director, która dotychczas pełniła funkcję managing directora domu mediowego Carat. Wcześniej była w Dentsu client partnerem oraz group account directorem.

Media performance – ten zespół będzie odpowiedzialny za procesy szczegółowego planowania i zakupu mediów, w tym realizację kampanii performance. W strukturze zespołu media performance działać będzie również DDS, komórka badawczo-analityczna Dentsu. Szef zespołu to Artur Malinowski, media performance director. Jest związany z mediami od ponad dekady.

Investment & commercial to zespół zarządzający negocjacjami z mediami i partnerami. Do Grupy Dentsu Aegis dołącza Arkadiusz Kawecki, który od sierpnia stanie na czele zespołu jako investment & commercial director. Arkadiusz Kawecki ma 24 lata doświadczenia na rynku mediów i przez cały ten okres związany był ze spółkami z grupy WPP. Karierę rozpoczynał w 1995 r. jako media buyer w domu mediowym The Media Edge (obecnie Wavemaker). Od 2000 r. był odpowiedzialny za negocjacje telewizyjne agencji oraz zarządzanie działem TV. W latach 2004-2007 jako commercial director był zaangażowany w zarządzanie firmą w obszarach new businessu oraz nowych źródeł przychodów. Od 2007 r. aż do dzisiaj był związany z GroupM. W latach 2007-2016 odpowiadał za negocjacje telewizyjne GroupM, a od listopada 2016 r. jako commercial trading director zarządzał całym tradingiem GroupM.

New business – odpowiedzialny za koordynację przetargów i pozyskiwanie nowych kontraktów. Zarządza nim Tomasz Chojnecki jako new business director. Jest menedżerem z ponad 20-letnią historią w Dentsu. Na wczesnym etapie kariery w Grupie rozwijał dział badań, tworzył narzędzia analityczne i optymalizacyjne oraz odpowiadał za negocjacje i warunki współpracy z dostawcami mediów jako dyrektor działu zakupów. W 2004 r. wprowadził na polski rynek dom mediowy Vizeum, którym zarządzał ponad dwa lata, następnie pełnił funkcję dyrektora zarządzającego Carat oraz dyrektora ds. rozwoju Vizeum. Dwa lata temu stworzył zespół analityczny Dentsu Data Services. Przez większą część kariery zawodowej zajmował się rozwojem biznesu oraz pozyskiwaniem nowych klientów.

Nie zmienią się zespoły klienckie ani lista brandów grupy. Akcent położony ma być na dostarczanie klientom określonego rezultatu, zarówno za pomocą mediów klasycznych, jak i digitalowych. Nie zmienią się też client partnerzy i group account directorzy, jednak poszerzana jest ich decyzyjność w zakresie wykorzystywania zasobów dostępnych w ramach grupy. – Wierzę, że dzięki temu będziemy w stanie lepiej i szybciej obsłużyć naszych klientów, zaoferować pełne portfolio naszych usług i kompetencji. Ponieważ poszerzamy decyzyjność i zakres możliwości naszego client service oraz integrujemy zespoły w nowych jednostkach, likwidujemy rolę managing directorów poszczególnych brandów – mówi Wolnomiejski.

Dalsze etapy obejmować będą standaryzację procesów, integrację zespołów i automatyzację narzędzi.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,