Do Havas Media Group 1 lipca 2020 r. dołącza Filip Beźnicki. Obejmuje nowo utworzone stanowisko digital strategy directora w zespole Havas Intelligence. Będzie raportować bezpośrednio do Alicji Cybulskiej – chief strategy officera. Do zadań Filipa Beźnickiego będzie należeć tworzenie strategii digitalowych dla klientów HMG w oparciu o nowy sieciowy proces strategiczny MX oraz badanie i filozofię Meaningful Brands, a także współpraca z Dominikiem Wałęgą – chief digital officerem.
– Filip to jeden z najbardziej innowacyjnych strategów digitalowych w Polsce z silnym backgroundem mediowym. Śmiało można o nim powiedzieć, że to jeden z trendwatcherów rynku. Przez ostatnie kilka lat zdobywał doświadczenie na wymagających projektach doradczych oraz uczestniczył w wielu projektach e-commerce – mówi Małgorzata Węgierek CEO Havas Media Group.
Filip Beźnicki ma ponad 13-letnie doświadczenie, swoją karierę zaczął w Starcomie, następnie przez 3 lata w Next Agency zajmował się tworzeniem strategii komunikacji, a przez ostatnie kilka lat zdobywał doświadczenie pracując w agencji Saatchi & Saatchi, ostatnio na stanowisku digital growth directora. W swojej karierze miał okazje prowadzić projekty dla takich klientów jak Coca-Cola, T-Mobile, IKEA, Microsoft, Mars czy Jacobs. Ma na swoim koncie takie nagrody jak: Cannes Lions, Effie czy Mixx Awards.