M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

PGNiG reklamuje się w TV i online

Maciej Burlikowski | 24 czerwca 2020, 06:00

Dostawca gazu zwraca uwagę na obniżkę cen.

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo (PGNiG), największy w kraju dostawca gazu ziemnego, rozpoczyna kampanię reklamową pod hasłem: "Zyskaj oszczędność z PGNiG", w której zwraca uwagę odbiorcom na obniżkę cen. Dostawca wprost zestawia ceny gazu z 2015 r. z obecnymi i wylicza, że są one o 13,5% niższe, co przekłada się na oszczędności w wysokości: do 137 zł dla osób korzystających z gazu do przygotowywania posiłków, do 645 zł – dla korzystających z gazu do podgrzewania wody, i nawet do 1740 zł – dla klientów ogrzewających gazem mieszkania lub domy (to łączne, uśrednione oszczędności na rachunkach przez pięć lat: od początku 2016 r. do końca 2020 r.).

W spocie telewizyjnym kampanii wykorzystany został dotychczasowy format reklamowy: animacja 2D z udziałem psa Gazka – brand hero PGNiG Obrót Detaliczny. Kampania reklamowa prowadzona jest w telewizji oraz internecie.

Planowaniem i zakupem mediów reklamowych dla PGNiG zajmuje się dom mediowy MullenLowe MediaHub.

Czytaj więcej na temat: , ,