Kraj

Nestea powraca z kampanią

Działania realizowane są pod hasłem "Tak smakuje wolność".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F5UwOoAFWqH0%22%7D
Marka herbaty ice tea Nestea powraca do mediów z kampanią. Głównym komunikatem działań realizowanych pod hasłem “Tak smakuje wolność” jest zachęta do oderwania się od rzeczywistości.
Nestea prezentują spoty w telewizji oraz krótkie spoty na YouTube. To pierwsza kampania marki po powrocie na polski rynek – prezentuje konsumentom nowe warianty smakowe do wyboru.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom. Firma nie ujawnia, jaka agencja odpowiada za kreację i realizację spotu.
Do stycznia 2018 r. licencję na dystrybucję Nestea miała Coca-Cola. Później firma wprowadziła na rynek Fuztea, a licencję na Nestea przejął Hoop Polska. Teraz licencja trafiła do Maspeksu.
Firma Maspex od stycznia br. współpracuje z Nestlé Waters w zakresie partnerstwa dystrybucyjnego i produkcyjnego w celu obecności marki Nestea na rynku polskim. Maspex współpracuje z Nestlé Waters także w zakresie dystrybucji produktów na innych rynkach.
Od 1 stycznia 2020 r. spółki z Grupy Maspex, na bazie podpisanej umowy licencyjnej, mają wyłączne prawo do wprowadzania na rynek i sprzedaży produktów Nestea wszystkim klientom.
W czerwcu 2019 r. Grupa Maspex podjęła już współpracę z Nestlé Waters w zakresie partnerstwa dystrybucyjnego i produkcyjnego w celu wprowadzenia marki Nestea na rynki: rumuński, bułgarski i węgierski. Na tych rynkach Nestea dołączyła do oferty takich marek Maspeksu jak: Tymbark, Tedi, Ciao, Bucovina, Queen’s, Velingrad, Topjoy, Kubu, Apenta, Olympos. Od stycznia 2020 r. produkty marki są dystrybuowane również Czechy, Słowację, Litwę, Łotwę i Estonię.