M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Tiger z letnią odsłoną kampanii

Katarzyna Woźniak | 24 czerwca 2020, 06:00

Marka Maspeksu kontynuuje komunikację wspierającą sportowych mistrzów.

Marka napoju energetycznego Tiger z portfolio Maspeksu kontynuuje komunikację, w której promuje i wspiera sportowych mistrzów. Komunikacja ma łączyć sport, rap, dystans do siebie i żart.
Marka tworzy serię filmów przedstawiających sylwetki ludzi, którzy uznawani są za mistrzów w swoich dziedzinach. Filmy mają formę muzycznych roastów łączonych z wywiadami. Na zabawne i kłopotliwe pytania mistrzowie odpowiadają tylko "tak" lub "nie" – jak w piosence rapera E-40 "Choices”, na której opiera się ścieżka dźwiękowa kampanii. Tiger Roasty prowadzi polski raper Abradab.

Pierwsza część przedstawia Maksyma Riznyka, który organizuje mistrzostwa Polski w streetworkoucie, jest właścicielem szkoły kalisteniki i założył federację tego sportu w Polsce.
Wcześniej bohaterem kampanii został Piotr Sajdak, aktywny sportowiec, który jako młody chłopak stracił rękę. Bohater kampanii zaangażował się w działanie w innowacyjnej firmie Glaze Prosthetics, która produkuje designerskie bioniczne protezy kończyn znane na całym świecie. W ramach tej współpracy marka Tiger zasponsoruje taką protezę wybranej osobie po amputacji.
Kampania skupia się na internecie: jest emitowana na platformach VoD, YouTube i w mediach społecznościowych. Za kreację i realizację kampanii odpowiada Brasil. Media na potrzeby działań kupuje Starcom.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,