Kraj

Gazeta.pl z interaktywnym playerem i nowymi formatami wideo

Wśród nowości, które dołączyły do oferty wideo Gazeta.pl, znalazły się trzy formaty.

Gazeta.pl poszerza ofertę wideo o nowe interaktywne formaty w ramach rozwoju funkcji playera. Dzięki nim użytkownicy będą mogli m.in. sprawdzić wybrany zestaw ubrań bez wychodzenia z domu, obejrzeć nowy model samochodu bez wizyty w salonie czy odwiedzić miejsce wakacyjnego wypoczynku, zanim podejmą ostateczną decyzję o kierunku podróży.

– Interaktywne formaty wideo są doskonałą propozycją dla internautów, którzy zamiast zakupów przy sklepowej kasie wolą uzupełniać wirtualny koszyk. Nowe narzędzia w ofercie Gazeta.pl stwarzają reklamodawcom kolejne możliwości przystępnego i precyzyjnego zaprezentowania swojego produktu czy usługi. Dzięki ich zastosowaniu wzrasta zarówno zaangażowanie użytkownika, czas kontaktu z przekazem reklamowym, jak i zwiększają się intencje zakupowe – tłumaczy Marta Wiercińska, dyrektor sprzedaży, Gazeta.pl.

Wśród nowości, które dołączyły do oferty wideo Gazeta.pl, znalazły się następujące formaty oparte na interaktywnej formule: Virtual Showroom – dzięki któremu widz może wybrać się w wirtualną podróż, by obejrzeć wybrane atrakcje z planu wycieczki czy wejść do wnętrza samochodu i obejrzeć szczegóły wyposażenia; Modowy wybór – format oddaje w ręce widzów decyzję o ostatecznej wersji stylizacji, dzięki możliwości wyboru części garderoby, które przymierzy modelka lub model; Click2Shop – funkcja, która umożliwia dodanie produktu do koszyka podczas oglądania materiału wideo.

Dostawcą playera jest firma Onnetwork.