Kraj

Miś Haribo rapuje

Marka odpowiada na wyzwanie Hot 16 Challenge.

Miś Haribo rapuje
Marka Haribo odpowiedziała na wyzwanie Hot 16 Challenge 2 i przygotowała rapowany spot. Brand został nominowany przez innego “misiowego” brand hero – Plusha. Spot można obejrzeć na fanpage’u marki w YouTube.
Za realizację projektu odpowiadały agencje: Yellowcups, Saints. Copywriters and The Advertising Orchestra oraz Redheads. Kolejną marką, która otrzymała nominację od Haribo, jest Hit z portfolio Bahlsena.
Hot 16 Challenge 2 to inicjatywa, której celem jest zebranie funduszy na pomoc w walce z koronawirusem. Polega ona na nagraniu 16 wersów i wskazaniu kolejnych nominowanych do udziału w akcji. Inicjatywa zyskała olbrzymią popularność w internecie – odpowiadają na nią także marki, publikując swoje filmy oraz przekazując wsparcie finansowe za pośrednictwem Fundacji Siepomaga.pl.