M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Herbapol w rytmie letnich żywiołów

Katarzyna Woźniak | 30 czerwca 2020, 06:00

Startuje kampania linii naturalnych, niesłodzonych napojów na bazie ziół i owoców.

Herbapol wystartował ze wsparciem linii swoich herbat funkcjonalnych. Kampania realizowana jest pod hasłem "Niezwykłe zjawiska naturalne”. Na potrzeby działań powstały trzy spoty, które wykorzystują koncept prognozy pogody, grają dźwiękiem, kolorem i językiem.
To nowa platforma komunikacyjna firmy Herbapol. Każdy ze spotów koncentruje się na innym produkcie z portfolio ziołowych napojów funkcjonalnych i inspirowany jest innym zjawiskiem naturalnym: wiatrem, słońcem oraz deszczem. W reklamie możemy zobaczyć m.in. jedną z tegorocznych nowości: napój ziołowy Aktywność z dodatkiem mięty, mango i żeń-szenia.
Dodatkowo w ofercie napojów herbacianych od teraz dostępny jest także Herbapol na zimno herbata biała/malina.
Kampania będzie miała odsłony na platformie VoD i w serwisie YouTube. Emisja reklam w TV ruszy 1 lipca.
Za pomysł kreatywny i kreację spotów odpowiada Walk Creative. Producentem jest Watchout Studio. Spoty wyreżyserował Karol Kołodziński. Nad dźwiękiem i postprodukcją pracował Lunapark. Zakup mediów zrealizował dom mediowy MediaCom, a działania PR prowadzi agencja Big Picture.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , ,