M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Aldi stawia na świeżość w swojej komunikacji

Magdalena Soroczyńska | 29 czerwca 2020, 06:00

Połowa warzyw i owoców w Aldi pochodzi od polskich rolników i sadowników.

Sieć sklepów Aldi ruszyła z nową kampanią promocyjną, której motywem przewodnim jest świeżość. W ramach kampanii stworzony został specjalny koncept wizualny – logo "Świeże z Aldi", którym oznaczane będą produkty z kategorii warzywa i owoce, pieczywo, mięso, ryby oraz nabiał. Kampania wystartowała 15 czerwca, swoim zasięgiem obejmuje outdoor, POS, radio oraz internet. Działania reklamowe przygotowała agencja Scholz & Friends i dom mediowy Carat. 

Z myślą o pracownikach przygotowane zostały m.in. film prezentujący w luźnej konwencji filozofię świeżości Aldi, ulotki czy newslettery. W pierwszym tygodniu kampanii pracownicy każdego dnia otrzymywali również świeże owoce i warzywa w ramach degustacji.

Kampania prowadzona jest równolegle do realizowanego od ubiegłego roku Wielkiego Testu Produktów Aldi, w którym klienci poznają produkty marek własnych sieci. Idea testu koresponduje z hasłem "Raz Aldi, zawsze Aldi",
określającym Aldi jako sklep ulubionych produktów, po które często się wraca.

Każdego miesiąca Aldi prowadzi serię badań laboratoryjnych, które umożliwiają kontrolę świeżości produktów z różnych kategorii. Poza zewnętrznymi audytami sieć wprowadziła restrykcyjne wytyczne mikrobiologiczne w zakresie kontroli mięsa, a w kategorii pieczywo korzysta z wypieków, gdzie usuwane są sztuczne wzmacniacze smaku, konserwanty i barwniki na rzecz naturalnych. Wśród warzyw i owoców ponad połowa produktów to produkty pochodzące od polskich rolników i sadowników. Wszystkie owoce i warzywa bio oraz cały łańcuch bio mają certyfikaty Global G.A.P i są badane na obecność pestycydów.

Czytaj więcej na temat: , , ,