Kraj

GoldenSubmarine tworzy zespół do e-commerce

Pracami zespołu kieruje prezes firmy Grzegorz Krzemień.

Agencja GoldenSubmarine sformowała interdyscyplinarny zespół e-commerce. W skład zespołu weszli specjaliści z działów UX/UI, developerskiego, biznesowego i analitycznego. Pracami zespołu kieruje prezes firmy Grzegorz Krzemień.

Siłą sześcioosobowego teamu e-commerce ma być wiedza i doświadczenie z pracy m.in. dla marek Carrefour czy Skoda. – Od dłuższego czasu wśród klientów rośnie potrzeba tworzenia projektów e-commerce’owych, które mocno wesprą ich tradycyjne kanały sprzedaży. Sytuacja z pandemią tylko przyspieszyła ich decyzje – mówi Grzegorz Krzemień, prezes GoldenSubmarine. – Nasz team jest dziś w stanie efektywnie odpowiedzieć na każdy brief. Zoptymalizować e-sklep lub zbudować go praktycznie od zera na platformach PrestaShop czy Magento, przy której wspieramy się możliwościami i know-how firmy Exorigo Upos – dodaje. Exorigo Upos to dostawca rozwiązań IT. Firma jest partnerem technologicznym dla większości dużych sieci handlowych i działa aktywnie w sektorach retail, bankowość czy ubezpieczenia.

W razie potrzeby promocji biznesu e-commerce’owego zespół korzysta ze specjalistów agencji w copywritingu, strategii czy social mediów, planując i tworząc kreatywny content marketing, kampanie socialmediowe czy aktywacje konsumenckie i loterie.