M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Abstra przygotowała nową kampanię marki Old Spice [wideo]

Maciej Florek | 26 czerwca 2020, 06:00

Działania obejmują m.in. kreację i produkcję spotów reklamowych z udziałem youtubera Pawła Svinarskiego.

Ruszyła kampania realizowana przez Abstra dla marki Old Spice (P&G), związana z promocją nowej linii produktów dla mężczyzn Deep Sea. Działania obejmują kreację i produkcję spotów reklamowych z udziałem youtubera Pawła Svinarskiego (Dla Pieniędzy), serię odcinków z twórcami wybranych kanałów na YouTube oraz działania na TikToku.

Akcję promują dwa formaty reklamowe - brand takeover oraz topview. W obydwu formatach wykorzystany został wizerunek Pawła Svinarskiego, który bierze udział w challenge’u. Nagrodą główną w konkursie jest deskorolka terenowa o wartości ok. 3,3 tys zł.

Za kreację i produkcję spotów oraz formatów reklamowych odpowiada Abstra. Działania, realizowane w ramach kampanii koordynuje MediaCom Warszawa.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,