Kraj

Kolejny Cooler Broka

Browar Brok SA wprowadził na rynek nowy produkt - Cooler Pinacolada. Jest to juz trzecie piwo smakowe w portfolio tego...

Browar Brok SA wprowadził na rynek nowy produkt – Cooler Pinacolada. Jest to juz trzecie piwo smakowe w portfolio tego producenta po Cooler Lemon (pojawilo się na rynku latem ub.r.) i Cooler Cola (debiut rynkowy – jesien ub.r.). Cooler Pinacolada jest piwem o smaku kokosowo-ananasowym o zawartości alkoholu 3,2 proc. Rozlewane jest do puszek o pojemności 0,5 l (sugerowana cena detaliczna – 1,96 zł plus VAT). Sprzedaż piwa wspierana jest na razie akcjami w miejscach sprzedaży (merchandising i dystrybucja materiałów promocyjnych, m.in. woblerow i plakatów reklamowych). Marka Cooler będzie promowana także podczas imprez plenerowych na Wybrzeżu oraz w tzw. Cooler Beach Clubs, przypominających charakterystyczne bary na plaży w tropikach. Do tej pory budzetem ATL piwa bezalkoholowego zajmowała się agencja reklamowa TJ Partner. (JP)