M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"Gazeta Wyborcza" przygotowała cykl wydawniczy dot. problemów środowiska

Magdalena Soroczyńska | 29 czerwca 2020, 06:00

Projekt "JednaPlaneta.JednoŻycie" potrwa trzy miesiące. Artykuły ukażą się na łamach "Gazety Wyborczej" i w serwisie Wyborcza.pl.

"Gazeta Wyborcza" rozpoczyna nowy projekt "JednaPlaneta.JednoŻycie", w ramach którego co tydzień na łamach gazety oraz w serwisie Wyborcza.pl będą ukazywać się artykuły dotyczące poszczególnych problemów środowiskowych. Co tydzień przez trzy miesiące na łamach "Gazety Wyborczej" będą ukazywać się teksty dotyczące konkretnego problemu klimatycznego. Przez najbliższy kwartał tematem przewodnim cyklu będzie woda i takie problemy jak m.in. zagrażająca nam susza czy globalna wojna o wodę. 
Partnerami projektu są firmy Wavin i Kompania Piwowarska. Projekt wspiera promocja w prasie ("Gazeta Wyborcza" i jej tygodniki) oraz internecie (Wyborcza.pl, Facebook i Instagram). Działania reklamowe przygotował i zaplanował zespół działu marketingu i reklamy „Gazety Wyborczej”.

Czytaj więcej na temat: , , ,