Kraj

Somersby pokazuje nową odsłonę świata swojej marki

Kreacja: agencja Grey.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fe5V3ld7gWyk%22%7D
Carlsberg Polska, trzeci po Kompanii Piwowarskiej i Grupie Żywiec producent piwa w kraju, w nowej reklamie piwa smakowego Somersby pokazuje świat swojej marki w innej niż dotychczas odsłonie. Tym razem akcja spotu toczy się nie w magicznych ogrodach, lecz w mieście. Jej bohaterami są przyjaciele,
którzy razem spędzają czas i celebrują bardziej lub mniej codzienne sytuacje.

Emisji spotu TV towarzyszy kampania VoD oraz akcja bannerowa w internecie. Reklama została przygotowana przez agencję Grey. Planowaniem mediów zajmuje się dom mediowy Initiative.