M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kamil Glik twarzą kampanii społecznej "Nie oczerniaj górnika"

Katarzyna Woźniak | 30 czerwca 2020, 06:00

Jastrzębska Spółka Węglowa startuje z rozległymi działaniami przeciwko dyskryminacji i hejtowi - włączają się w nią artyści, sportowcy i naukowcy.

Fundacja Jastrzębska Spółka Węglowa prowadzi kampanię społeczną pod hasłem #NieOczerniajGórnika. Akcja ma wyrażać sprzeciw wobec dyskryminacji osób związanych z górnictwem i mieszkańców Śląska. Za koncept i obsługę akcji odpowiada agencja reklamowa ArtGroup.
Jej zadaniem jest zmiana postaw społeczeństwa wobec mieszkańców Śląska, a w szczególności górników. Do akcji przyłączyli się ludzie ze świata sportu, filmu, telewizji i muzyki, związani ze Śląskiem i środowiskiem górniczym, w tym m.in. aktorka Sonia Bohosiewicz, mistrzyni Europy w biegu na 400 m Justyna Święty-Ersetic, członkowie kabaretów Kabaret Młodych Panów i Łowcy.B, konferansjer Mariusz Kałamaga, zespół Feel wraz z liderem Piotrem Kupichą, trio muzyczne Frele, Tomasz Rożek, dziennikarz naukowy i fizyk, oraz reprezentant Polski w piłce nożnej, rodowity jastrzębianin, który stał się twarzą kampanii – Kamil Glik.
Kampania #NieOczerniajGórnika wpisuje się w politykę personalną Grupy Kapitałowej JSW, 
Za koncept i obsługę kampanii odpowiada agencja reklamowa ArtGroup. Na potrzeby kampanii agencja stworzyła stronę www.nieoczerniaj.pl, na której można dowiedzieć się więcej o inicjatywie. Ponadto umieszczone na stronie narzędzie pozwoliło użytkownikom wygenerować post w ich facebookowym profilu oraz wyrażające poparcia zdjęcie profilowe. 
Kampania reklamowa objęła media społecznościowe (FB, Twitter, Instagram) oraz outdoor. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się również agencja ArtGroup.

ArtGroup jest agencją marketingu zintegrowanego działającą na rynku od 2007 r. Oferuje usługi z zakresu strategii, kreacji, produkcji oraz digitalu. Propaguje ideę społecznej odpowiedzialność biznesu w działaniach marketingowych oraz employerbrandingowych marek. Wśród jej klientów znaleźli się m.in. Jastrzębska Spółka Węglowa, Wyborowa SA, BGŻ BNP Paribas, PKP SA, Nestle Polska, PKP Intercity, Tauron Polska Energia, Isover, Śnieżka, Żabka.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , ,