M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Ford, Adidas i HP również bojkotują reklamy w Facebooku

( red. ) | 1 lipca 2020, 06:00

Kolejne wielkie marki sprzeciwiają się polityce komunikacyjnej Facebooka.

Jak informowaliśmy w serwisie MMP24 z 30 czerwca, kolejne międzynarodowe koncerny w geście sprzeciwu wobec polityki komunikacyjnej sieci społecznościowej Facebook i przyzwolenia na język nienawiści wobec mniejszości decydują się na jej bojkot reklamowy. Teraz do gigantów takich jak Diageo Unilever i Coca-Cola dołączają Ford, Adidas i HP. Wspólne przedsięwzięcie marek nosi nazwę "Stop Hate for Profit”. We wspólnej umowie zapisano, że marketerzy powstrzymają się od wydatków reklamowych w Facebooku w lipcu br. Chcą w ten sposób wywrzeć presję na sieć społecznościową i wymusić wdrożenie skutecznego programu zapobiegania szerzeniu się mowy nienawiści i dezinformacji. Do akcji bojkotu dołączyło już globalnie 150 marek. Akcja rozpoczęła się w Stanach Zjednoczonych.

(Marketing Week)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,