Kraj

Tiger pozwala wygrać Mazdę RX-7

Startuje loteria konsumencka towarzysząca letniej odsłonie kampanii.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FNBkuRBS77aU%22%7D
Jak informowaliśmy w serwisie MMP24 z 24 czerwca, marka Tiger z portfolio Maspeksu wystartowała z letnią odsłoną kampanii. Dodatkowo marketer poinformował, że w ostatnich miesiącach Tiger rozpoczął intensywną współpracę z amerykańską marką gamingową Need For Speed Heat. W związanej ze współpracą promocji konsumenckiej można było zdobyć Mazdę RX-7.
Tiger w najnowszej kampanii opowiada historię o undergroundowym świecie samochodowym. Głównym bohaterem działań był model Mazda RX-7 – japońskie auto występujące w prawie każdej części Need For Speed oraz w wielu popularnych filmach wyścigowych. Po wszystkich modyfikacjach Mazda RX-7 zostanie rozlosowana w loterii Tigera, razem z innymi nagrodami.
Komunikacja loterii jest spójna ze stylem dotychczasowej kampanii Tigera. Kampania ma odsłony w YouTube, VoD i mediach społecznościowych. Spot pojawił się także w telewizji. Na podstawie przesyłanych dowodów zakupu dowolnego Tigera każdego dnia losowano nagrody pieniężne, obecnie marka przygotowuje się do wyłonienia laureata nagrody głównej. Za kreację kampanii odpowiada agencja Brasil. Media na potrzeby kampanii kupuje Starcom. Organizatorem promocji jest Smolar.