M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wafle Familijne świętują 25. urodziny

Katarzyna Woźniak | 1 lipca 2020, 06:00

Jubileusz jest wsparty kampanią i akcjami promocyjnymi.

Od 1 lipca do końca sierpnia potrwa jubileuszowa loteria pod hasłem "Familijne 25. urodziny”, którą marka wafli Familijne (z portfolio Coliana) przygotowała dla konsumentów z okazji swoich urodzin. Akcja będzie szeroko komunikowana w mediach i punktach sprzedaży.
Wafle Familijne istnieją na polskim rynku od 1995 r. i są niezmiennie produkowane w Bydgoszczy. Marka jako pierwsza wprowadziła wariant "dwusmakowy” (dwa kremy – kakaowy i śmietankowy – w jednym wafelku). Aktualnie portfolio obejmuje 11 smaków.
Aby móc w jubileuszowej loterii wygrać gotówkę, a w wielkim finale zyskać szansę na rodzinny samochód (Volkswagen T-Cross) – nagrodę główną, należy zakupić 2 dowolne opakowania Wafli Familijnych, zarejestrować paragon na stronie Familijne.pl i zdrapać wirtualną, jubileuszową zdrapkę. Urodzinową akcją objęte zostało całe portfolio marki. Marka przygotowała dla konsumentów 1000 pakietów Wafli Familijnych na start, bez konieczności rejestracji paragonu. 

Z początkiem lipca startuje kampania telewizyjna pod hasłem "Familijne świętują 25. urodziny!”. Emisje spotów zaplanowano w ogólnopolskiej telewizji, serwisach VoD, mediach społecznościowych oraz kinach. Komunikacja loteryjna będzie realizowana także we współpracy z influencerami oraz w ramach akcji jubileuszowej na antenie Radia Zet (Grupa Eurozet). Przekaz promocyjny wzmocnią nośniki OOH, reklama w prasie branżowej oraz specjalne, urodzinowe materiały POS w punktach sprzedaży.
Za kreację kampanii odpowiada Publicis, media na potrzeby kampanii kupuje Initiative, a za obsługę komunikacyjną kampanii odpowiada Kolterman Media Communications.



Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,