Kraj

Samsung zachęca: "Złap dystans"

"Wakacje inne niż wszystkie".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FpnCHxOLpGFA%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Polski oddział koreańskiego koncernu elektronicznego Samsung przygotował nową kampanię reklamową, która nawiązuje do sytuacji epidemicznej, pod hasłem: “Złap dystans do wakacji”.

To element działań promujących rodzinę urządzeń Galaxy: smartfony, smartwatche, akcesoria.

– Biorąc pod uwagę, że pewnie większość z nas zostanie w kraju, w kampanii chcemy pokazać, że Polska również jest pełna pięknych miejsc wartych odkrycia, a wakacje mogą być niezapomnianą przygodą, bez względu na to, czy spędzamy je na Rodos, czy ROD, czyli na działce – podsumowuje Magdalena Sielachowicz-Nowakowska, head of marketing w Samsung Electronics Polska.

Samsung zachęca: "Złap dystans"
Za kreację jest odpowiedzialna agencja Leo Burnett, a za zakup mediów – dom mediowy Starcom.