M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Orbit współpracuje z portalem dogry.pl

Katarzyna Woźniak | 9 lipca 2020, 06:00

Marka gum do żucia ponownie inwestuje w gaming.

Marka gum do żucia Orbit (Wrigley) startuje z akcją promocyjną. Od 29 czerwca za zakup torebki bezcukrowych gum do żucia Orbit i zarejestrowanie paragonu można otrzymać 300 punktów do wykorzystania na platformie dogry.pl. Do zdobycia jest 450 tys. pakietów. To kolejne działanie, w którym Orbit buduje swoją obecność wśród fanów e-sportu. O poprzednich działaniach informowaliśmy w serwisie MMP24 z 22 maja.
Orbit od ponad roku jest partnerem trzech profesjonalnych drużyn e-sportowych – AGO Esports, Devils.One, Illuminar Gaming, a niedawno do tego grona dołączyła kobieca organizacja Arcane Wave. Teraz marka rusza z nowym działaniem. W promocji mogą brać udział osoby pełnoletnie lub za zgodą rodziców te, które ukończyły 13 lat.
Aby wziąć udział w akcji, należy mieć konto w portalu dogry.pl, kupić dowolną torebkę gum Orbit i dodać zdjęcie lub skan paragonu na stronie WWW.
Od 29 czerwca do 12 lipca b.r. w ramach akcji akceptowane będą paragony tylko ze sklepów sieci  Biedronka (Jeronimo Martins Polska). Od 13 lipca do zabawy można przyłączyć się, kupując gumy w dowolnym sklepie na terenie całej Polski. Akcja potrwa do 30 sierpnia 2020 r. lub do wyczerpania puli punktów. Tygodniowo można zarejestrować zakup maksymalnie 1 torebki gum.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,