Kraj

"Claudia" najlepiej sprzedającym się w lipcu br. miesięcznikiem dla kobiet

Lipcowe wydanie miesięcznika "Claudia" sprzedało się najlepiej wśród miesięczników dla kobiet, poinformowało wydawnictwo G+J Polska. "Claudia" osiągnęła w lipcu br....

Lipcowe wydanie miesięcznika “Claudia” sprzedało się najlepiej wśród miesięczników dla kobiet, poinformowało wydawnictwo G+J Polska. “Claudia” osiągnęła w lipcu br. sprzedaż na poziomie 489 210 egz. (ZKDP) i jest to wynik o prawie 9 proc. lepszy niż w takim samym okresie 2004 r. Według komunikatu wydawcy magazyn w kolejnych dwóch miesiącach utrzymywał tendencję wzrostową i sprzedawał się w liczbie powyżej 500 tys. egz. Celem G+J Polska jest umocnienie tej pozycji i utrzymanie zarazem najwyższej wśród bezpośredniej konkurencji ceny okładkowej (3,5 zł). – Jestem zadowolona z wyników, jakie osiąga “Claudia”, mimo bardzo niskich cen miesięczników wydawanych przez naszą konkurencję – powiedziała Justyna Szawdyn, red. nacz. miesięcznika. Konkurencją magazynu są takie tytuły jak: “Olivia” (Axel Springer Polska), “Poradnik Domowy” (Agora SA), “Dobre Rady” (Burda). (TW)