Jak informowaliśmy w serwisie MMP24 z listopada 2018 r., marka Bodyform znana jest ze swoich przełomowych kampanii w komunikacji adresowanej do kobiet. Marka od kilku lat w swojej komunikacji łamie tabu związane z kobiecością i kobiecym ciałem.
Właśnie wystartowała przygotowana z rozmachem nowa kampania. Spot “Womb Stories” odnosi się do cielesnych doświadczeń kobiet całego globu i ma dotyczyć kobiecego doświadczenia ciała. Korzysta również z różnych technik filmowych – od animacji, przez zdjęcia reporterskie, po klasyczną narrację obyczajową. Występują w nim kobiety w różnym wieku i o różnych kolorach skóry.
Reżyserką spotu, będącego osią najnowszej kampanii, jest laureatka Złotego Globu i nominowana do nagrody Grammy Nisha Ganatra. Spot jest wykorzystywany w promocji marek Bodyform i Libresse.
W sześciu animowanych sekwencjach widzimy nie tylko emocjonalne reakcje kobiet na ciało, ale spot wyraźnie wskazuje na ważne wydarzenia w życiu kobiet, które są silnie sprzężone z ich ciałem: od narodzin, cierpienia aż po śmierć. Każda sekwencja ma inny styl narracji: obejmuje m.in. techniki 2D i animację poklatkową, a także ręcznie malowane obrazy tworzone farbą olejną na szkle.
(Campaign)