Zagranica

Bodyform z rewolucją w mówieniu o kobiecości

Spot dla marki wyreżyserowała zdobywczyni Złotego Globu Nisha Ganatra.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FJZoFqIxlbk0%22%7D
Jak informowaliśmy w serwisie MMP24 z listopada 2018 r., marka Bodyform znana jest ze swoich przełomowych kampanii w komunikacji adresowanej do kobiet. Marka od kilku lat w swojej komunikacji łamie tabu związane z kobiecością i kobiecym ciałem.

 Właśnie wystartowała przygotowana z rozmachem nowa kampania. Spot “Womb Stories” odnosi się do cielesnych doświadczeń kobiet całego globu i ma dotyczyć kobiecego doświadczenia ciała. Korzysta również z różnych technik filmowych – od animacji, przez zdjęcia reporterskie, po klasyczną narrację obyczajową. Występują w nim kobiety w różnym wieku i o różnych kolorach skóry.

Reżyserką spotu, będącego osią najnowszej kampanii, jest laureatka Złotego Globu i nominowana do nagrody Grammy Nisha Ganatra. Spot jest wykorzystywany w promocji marek Bodyform i Libresse. 

Za postprodukcję kampanii odpowiada studio Framestore we współpracy z agencją reklamową AMV BBDO.
W sześciu animowanych sekwencjach widzimy nie tylko emocjonalne reakcje kobiet na ciało, ale spot wyraźnie wskazuje na ważne wydarzenia w życiu kobiet, które są silnie sprzężone z ich ciałem: od narodzin, cierpienia aż po śmierć. Każda sekwencja ma inny styl narracji: obejmuje m.in. techniki 2D i animację poklatkową, a także ręcznie malowane obrazy tworzone farbą olejną na szkle.

(Campaign)