Kraj

Damian Borowiec z nową funkcją w ramach MullenLowe Group

Obejmuje stanowisko senior media & creative strategist.

Damian Borowiec z nową funkcją w ramach MullenLowe Group
W ramach struktur MullenLowe Group zostało utworzone nowe stanowisko – senior media & creative strategist. Objął je Damian Borowiec, który z grupą związany jest od 2019 r. Jego głównym zadaniem będzie integracja mediów i kreacji digitalowej w ofertach przygotowywanych dla klientów agencji oraz ofertach new business. Do tej pory integracja taka odbywała się poprzez proces twórczy, w którym udział brali stratedzy mediów i stratedzy kreacji. – W obecnych czasach kluczowa jest integracja światów offline i digital, a często granice pomiędzy tym, gdzie kończą się media, a zaczyna kreacja, zacierają się. Dzięki zmianom, jakie wprowadzamy w strukturze, będziemy w stanie szybciej i w sposób bardziej kompletny odpowiadać na potrzeby naszych klientów. Damian dzięki swojemu doświadczeniu zdobytemu zarówno po stronie agencji mediowych i kreatywnych, wydawcy, jak i e-commerce ma idealny zestaw kompetencji do tego, by pełnić tę funkcję – mówi Jakub Zieliński, strategy & business intelligence director, który odpowiada za strategie mediowe MullenLowe MediaHub.

Damian Borowiec przyszedł do Mullenlowe MediaHub w 2019 r. na stanowisko media senior strategy plannera odpowiedzialnego za działania dla takich marek jak CCC, Decathlon czy Warta. Wcześniej jako strateg w agencji Nairobia wspierał obsługę takich marek jak Haribo, Colgate, Palmolive, Canon czy Alcon. Do świata agencyjnego wrócił dopiero w 2018 r. po kilku latach spędzonych w start-upach takich jak Lavito (obecnie Booksy), gdzie odpowiadał za zespół marketingowy i rozwój produktów marketplace i SaaS w branży beauty.