Kraj

Empik.com i Empik Marketplace rozszerzają współpracę z markami

Szeroką współpracę z Empik.com już podjął Huawei, a w lipcu do oferty sklepu zostanie włączony m.in. pełny katalog produktów Samsunga. Oficjalne sklepy na Empik Marketplace otwierają Kross, Inglot i Vobis.

Empik.com i Empik Marketplace rozszerzają współpracę z markami
Wybrane produkty Huawei są już dostępne na Empik.com w kategoriach: smartfony, tablety, smartwatche i akcesoria. – Bardzo sobie cenimy fakt, że nasza współpraca dotyczy nie tylko sprzedaży urządzeń, ale wiąże się także z aktywnym udziałem Empiku w rozwoju oferty naszego sklepu z aplikacjami Huawei AppGallery, w którym obecne są aplikacje Empik Go, Empik Music i Empik Foto – mówi Paweł Bury, key account manager w Huawei CBG Polska.

W lipcu do oferty sklepu zostanie włączone pełne portfolio smartfonów i tabletów marki Samsung, a także ok. 50 produktów Apple i 150 nowych produktów Philipsa z zakresu małego AGD. W sierpniu na Empik.com pojawią się także laptopy gamingowe MSI. W niedalekiej przyszłości Sony planuje tu premierę i przedsprzedaż najnowszej konsoli PlayStation 5. Nowe partnerstwa Empiku obejmują także ekspresy do kawy DeLonghi, komputery i drukarki HP oraz smartfony Motorola.

Wśród marek, które w najbliższym czasie uruchomią oficjalne kanały sprzedaży na platformie Empik Marketplace, znajdują się: krajowy producent rowerów Kross, polska marka kosmetyczna o zasięgu międzynarodowym Inglot i sklep z elektroniką Vobis. Od grudnia 2019 r. swój oficjalny sklep prowadzi tam Tchibo, od maja br. poszerzony o kluczową kategorię kawa. Na Emppik Marketplace działa łącznie około tysiąca sprzedawców zewnętrznych.

Empik.com oferuje w ramach sprzedaży własnej i poprzez marketplace 2,5 mln produktów z 16 różnych kategorii.