Kraj

Aflofarm, Lidl i P&G to najwięksi reklamodawcy TV w czerwcu

Wpływy TVN wzrosły.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że najwięksi reklamodawcy telewizyjni w czerwcu br. to: Aflofarm (wydał 96 mln zł, przed rokiem 58,5 mln zł), Lidl Polska (51 mln vs 53,6 mln zł) i Procter & Gamble (50,8 mln zł vs 60,5 mln zł). W dziesiątce marketerów najwięcej wydających w telewizji znalazły się jeszcze firmy: Polpharma, Kompania Piwowarska, Maspex Wadowice, Grupa Polsat, Natur Produkt Pharma, Orange i Volkswagen Group.

Według Nielsena największe wpływy w czerwcu br. zanotowały stacje: Polsat (303,2 mln zł, przed rokiem 320,9 mln zł), TVN (286,1 mln zł vs 273,9 mln zł) oraz TVP1 (108,6 mln zł vs 127,7 mln zł).