Zagranica

Activia startuje z nową komunikacją do młodych

W patchworkowym spocie występują brzuchy nieidealne, swoją reprezentację mają również osoby niepełnosprawne.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F60ARlU8s1us%22%7D
W Wielkiej Brytanii wystartowała szeroka kampania marki Activia z portfolio Danone. Jest adresowana do milenialsów i pokolenia Z. Do tej pory badania wewnętrzne Danone wykazywały, że Activia jest postrzegana przez konsumentów raczej jako produkt dla starszych grup wiekowych. Dynamiczny spot skomponowany z kadrów łączonych szybkim montażowym przejściem podkreśla, jak ważna jest prawidłowa praca jelit i żołądka dla właściwego samopoczucia. Główne hasło kampanii to nawiązanie do wcześniejszego programu “Gut Health Challenge”.

(Marketing Week)