M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Influencerzy i celebryci zachęcają młodych do głosowania

Katarzyna Woźniak | 8 lipca 2020, 06:00

Wystartowała druga odsłona kampanii społecznej adresowanej do młodych - udział wzięli influencerzy, celebryci i rozpoznawalne postaci polskiego show-biznesu.

Wystartowała druga odsłona kampanii społecznej, której celem jest zachęcenie młodych ludzi do wzięcia udziału w wyborach prezydenckich. W spocie wystąpili m.in. Urszula Dudziak, Maffashion, Julia Wieniawa, Blowek i Maciej Musiał. Gwiazdy muzyki, filmu i social mediów skrzyknęły się, by przekonać swoich fanów do uczestnictwa w II turze wyborów 12 lipca. Zwracając się do swoich widzów, obserwujących i fanów, wskazują, jak ważna jest wiara w sprawczą moc decyzji o pójściu lub niepójściu na wybory. To już druga odsłona kampanii profrekwencyjnej, która do wzięcia udziału w wyborach zachęcała także przed pierwszą turą. Akcję wsparła organizacyjnie pozarządowa inicjatywa "30. Rok Wolności”. Kampania obejmuje emisje spotu wideo w telewizji oraz internecie.
Instagramerzy i celebryci wyliczają, ilu spośród ich followersów ma prawa wyborcze i uświadamiają odbiorców, jak ważny jest każdy głos. Bohaterowie kampanii szacują, że suma followersów oscyluje wokół 6 mln, co oznacza prawie 20% uprawnionych do głosowania. Nawet ułamek tej liczby może zdecydować o wyniku wyborów. Młodzi ludzie rezygnują z głosowania, przekonani, że decyzje podejmują za nich inni.

Za kreację i produkcję kampanii pro bono odpowiadały: agencja DDB Warszawa i Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. PR kampanii wspiera agencja Big Picture.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,