M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Havas Media Group wprowadza ofertę TV 360 stopni

Maciej Florek | 8 lipca 2020, 06:00

Nowe narzędzie ma pozwalać na dotarcie do wielu użytkowników w całym ekosystemie telewizyjnym w ramach jednej kampanii.

Havas Media Group wprowadziła do swojej oferty nową usługę – TV 360 stopni. To usługa oferowana klientom Havas Media Group, która powstała z potrzeby odpowiedzi na problem obecnej fragmentaryzacji rynku mediowego, jeśli chodzi o urządzenia, na jakich konsumowane są przez odbiorców treści telewizyjne. Jak twierdzi HMG, problem jest zbliżony do sytuacji, która miała miejsce kilkanaście lat temu, w momencie, kiedy na rynku telewizyjnym pojawiło się kilkadziesiąt nowych stacji telewizyjnych. W dobie dzisiejszego rozproszenia formy konsumpcji treści telewizyjnych istnieje podobna potrzeba. Dlatego zamiast docierać do pojedynczych użytkowników w ramach osobnych kampanii, usługa TV 360° ma dać możliwość dotarcia do wielu użytkowników w ramach jednej kampanii z pełną kontrolą nad wspólnym zasięgiem i innymi kluczowymi dla działań KPI.

Czytaj więcej na temat: , , ,