Kraj

Netia odświeża ofertę telewizyjną

100 kanałów TV i internet do 300 Mb/s za 60 zł/mies.

Netia odświeża ofertę telewizyjną
Stacjonarny operator telekomunikacyjny Netia (grupa Cyfrowy Polsat) odświeżył swoją ofertę telewizyjną. Nowa oferta pakietów będzie reklamowana hasłem: “Nowe pakiety jak rakiety”, a wraz z nią debiutuje nowoczesny dekoder Netia EvoBox.

Teraz klienci operatora mają do wyboru trzy warianty pakietów zawierających: 79, 101 kanałów lub 184 kanały TV za odpowiednio: 50, 60 i 90 zł/mies. Przedstawiciele Netii spodziewają się, że bestsellerem będzie średni pakiet 101 kanałów ze światłowodowym internetem do 300 Mb/s za 60 zł miesięcznie.

– Przy tworzeniu nowej oferty telewizyjnej stawialiśmy sobie za cel jej maksymalne uproszczenie, ale też zachowanie dużej elastyczności, z której słynie Netia. W efekcie powstała trzystopniowa oferta podstawowa, którą można dowolnie wzbogacić o treści premium, w bardzo przystępnych cenach – zachwala Piotr Szymanowski, dyrektor departamentu strategii marketingowej B2C w Netii.

Każdy z zestawów można poszerzyć m.in. o liczne pakiety z treściami premium, dodatkowe dekodery (multiroom), GigaNagrywarkę oraz przyspieszyć internet aż do 1 Gb/s.

Sprzedaż nowych pakietów wspierać będą działania typu performance marketing w internecie oraz BTL. Hasło przewodnie, to „Nowe pakiety jak rakiety”, a w kreacji wykorzystywane są charakterystyczne dla Netii świetliste stworzenia podobne do korników.

Na koniec marca br. Netia świadczyła usługi telewizyjne 250 tys. abonentów, a usługi dostępu do internetu – 560 tys.