M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Serwis National Geographic w nowej odsłonie

Katarzyna Woźniak | 13 lipca 2020, 06:00

Produkt Burdy po odświeżeniu.

Serwis National-Geographic.pl (Burda Media Polska ) został uruchomiony w nowej odsłonie. Relaunch strony promuje akcja ze słynnymi podróżnikami #żółtaramka. Serwis zyskał przejrzystą strukturę oraz minimalistyczny  layout z akcentami nawiązującymi do żółtej ramki, będącej znakiem rozpoznawczym brandu.
W strukturze portalu wyeksponowane zostały: autorski kontent przygotowywany przez redakcję online, materiały  z  magazynów National Geographic Polska oraz Traveler, platforma Explorerzy, idź za marzeniem, inicjatywy, sklep internetowy i nowa oparta na Pintereście platforma społeczności fotograficznej. Jak zapewnia biuro prasowe, na nowej stronie użytkownicy łatwiej i szybciej przejrzą zdjęcia fotografów National Geographic, autorskie podcasty oraz wideo podróżnicze, dostępna jest też część społecznościowa pozwalająca na wymianę opinii na temat zdjęć adeptów sztuki fotograficznej. Wśród formatów komercyjnych poza reklamą display, pojawiły się video i social commerce, targetowane web-pushe oraz możliwość retargetowania kampanii w obrębie ekosystemu Burda Media lub poza nim. Nowa wersja portalu została przygotowana przez zespół digital Burda Media przy współpracy z Karoliną Źrebiec, autorką nowego layoutu. National-geographic.pl to również pierwszy z portali Burda Media, który postawiono na nowym, autorskim systemie zarządzania treścią.
Relaunch strony promuje akcja #żółtaramka, w której podróżnicy, fotografowie i dziennikarze współpracujący z tytułem mówią, czym jest dla nich National Geographic. Zobaczymy materiały z udziałem m.in. Krzysztofa  Starnawskiego, Marka Arcimowicza, Mikołaja Nowackiego, Piotra Milewskiego i Maksa Cegielskiego oraz Michała Cessanisa, Iwony El Tanbouli i Agnieszki Franus, redaktor naczelnej "National Geographic Polska".
NG w Polce to 0,5 mln fanów na Facebooku oraz ponad 100 tys. obserwujących na Instagramie, ok. 20 tys. prenumeratorów wydań tradycyjnych. Już wkrótce serwis zostanie wzbogacony o nowy sklep online. Burda Media przygotowuje się również do premiery e-wydań. Zasięg serwisów Burda Media Polska w maju wg PBI przekroczył 7 mln real users i 53 mln odsłon, a portale wydawcy osiągają rekordowe wzrosty, m.in.  Elle.pl  +104%  r./r. (3,4 mln  unikalnych użytkowników), Focus.pl +120% r./r. (2 mln uu).

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,