Kraj

PZU wizerunkowo

Ubezpieczyciel pokazuje, że jest wiarygodny.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F_n3rfj3yEXI%22%7D
PZU, największa w kraju firma ubezpieczeniowa, w nowej kampanii reklamowej pokazuje, jak pomaga poszkodowanym w ulewach.

Ponad 27 tys. odebranych połączeń na infolinii, 13 tys. obsłużonych szkód, prawie 400 pracowników w terenie, cztery mobilne biura, które dotarły do 12 najbardziej dotkniętych przez żywioł miejscowości – tak PZU opisuje działania podjęte w celu likwidacji szkód klientom poszkodowanym w ostatnich ulewach.

– Na tereny szczególnie dotknięte przez żywioł wysłaliśmy dodatkowych pracowników, którzy dotarli na miejsce już kilka godzin po podtopieniach. (…) Tylko w województwach małopolskim i podkarpackim przejechali ponad 21 tys. km – opisuje Małgorzata Kot, członek zarządu PZU odpowiedzialna za likwidacje szkód.

To właśnie pracownicy zajmujący się obsługą szkód będą głównymi bohaterami najnowszej kampanii reklamowej PZU pod hasłem: “Możesz na nas polegać”. Będzie ona prowadzona w internecie. Spoty będę emitowane na platformach VoD i YT. Kreację spotów przygotowała agencja Red8 Advertising, a ich produkcją zajęło się studio Propeller Film. Kampanii towarzyszyć będzie komunikacja w kanałach mediów społecznościowych Grupy PZU.

– Zaangażowanie PZU wykracza poza działalność czysto biznesową. Mamy świadomość, że nasi pracownicy często są osobami pierwszego kontaktu dla poszkodowanych, ludzi, którzy nierzadko stracili dorobek swojego życia. W takich przypadkach muszą być nie tylko profesjonalni, ale przede wszystkim świadomi odpowiedzialności, jaka na nich ciąży – wskazuje Aleksandra Agatowska, prezes PZU Życie.

Tagi