Przetargi

Saatchi & Saatchi wygrywa przetarg E.Wedel

PZL nie obronił budżetu.

Trwający pół roku przetarg na obsługę kreatywną E.Wedel wygrała Saatchi & Saatchi. To właśnie ta agencja zaprojektuje komunikację wszystkich marek z wedlowskiego portfolio na 2021 r., czyli rok jubileuszu Wedla. Za wybrane działania komunikacyjne agencja będzie odpowiadać jeszcze w tym roku.

– Ten przetarg należał do jednego z najtrudniejszych, organizowanych przez firmę Wedel. Walka do końca była niezwykle wyrównana – agencje zaprezentowały koncepcje na bardzo wysokim poziomie, przez co wybranie jednej z nich stanowiło dla nas duże wyzwanie. Wierzymy jednak, że współpraca z nowym partnerem wiele wniesie do naszego biznesu. Poza gratulacjami dla zwycięzcy wyrazy podziękowania chciałabym przekazać także broniącej tytułu agencji PZL – zarówno za zaproponowaną na przetargu koncepcję, jak i dotychczasową, wieloletnią współpracę – mówi Elżbieta Kulawik, kierownik mediów i komunikacji zintegrowanej E.Wedel. 

Przetarg został przeprowadzony zgodnie ze standardami Białej Księgi Branży Komunikacji Marketingowej SAR, którą Wedel podpisał jako pierwszy reklamodawca w Polsce. 

W ramach wygranego przetargu Saatchi & Saatchi pewne prace rozpocznie już w tym roku, natomiast w przyszłym obejmie zwierzchnictwo kreatywne nad pozostałymi agencjami współpracującymi z Wedlem i będzie odpowiadać za komunikację wszystkich wedlowskich marek, w tym za działania z okazji 170-lecia.