M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

PTC pozyskała nowych partnerów do programu lojalnościowego Heyah

Serwis Dzienny | 14 października 2005, 00:00

Należąca do Polskiej Telefonii Cyfrowej marka Heyah w ramach swojego programu lojalnościowego Klub Heyah rozwija współpracę z kolejnymi partnerami -...

Należąca do Polskiej Telefonii Cyfrowej marka Heyah w ramach swojego programu lojalnościowego Klub Heyah rozwija współpracę z kolejnymi partnerami - firmą Artman (odzież House) i CD Project (gry komputerowe). Klubowicze Heyah mogą kupować ubrania w ogólnopolskiej sieci sklepów odzieżowych House w ponad 70 miastach w kraju, korzystając ze zniżek: 20 proc. na ubrania i dodatki oraz 50 proc. na wybrane produkty. Z kolei w sklepie internetowym gram.pl klubowicze Heyah mogą kupić gry i programy z 25-proc. rabatem. Obecnie Heyah prowadzi intensywną kampanię reklamową - "Bądź jak Johnny 11 Palców. Zobacz, jak to jest, gdy dostajesz od życia 10 proc. więcej". (MB)

Czytaj więcej na temat: , , , ,