M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Marcin Bratkowski i Dariusz Wądrzyk w zespole Arskom Sport Brokers

Piotr Machul | 10 lipca 2020, 06:00

Wzmocnienia agencji marketingu sportowego.

Do zespołu Arskom Sport Brokers, agencji marketingu sportowego, dołączyli Marcin Bratkowski jako account executive i Dariusz Wądrzyk, product specialist.

Bratkowski wzmocnił dział projektowy Arskomu, przechodząc z agencji Partner of Promotion. W nowej roli odpowiada za projekty PR-owe, obsługując m.in. Totolotka czy wchodzący na rynek portal ogłoszeń motoryzacyjnych MojaDziupla.pl. Wcześniej Bratkowski jako dziennikarz sportowy był przez lata związany z Canal+ Sport (2011-2013) i „Przeglądem Sportowym” (2013-19). W międzyczasie rozwijał struktury marketingu producenta gotowych dań Eat Me.

Dariusz Wądrzyk odpowiada za współprace mediowe w Sport Brokers. W ramach tych zadań koordynuje m.in. projekty specjalne Grupy Weszło. Wądrzyk ostatnio pracował w Decathlonie Bielsko-Biała na stanowisku online marketing managera, odpowiadał m.in. za koordynację mediów społecznościowych. Wcześniej tworzył i rozwijał własne, niezależne portale o tematyce sportowej.

Agencja Arskom działa na rynku od 2012 r. W 2019 r. w ramach Grupy Arskom powstała agencja zajmująca się sprzedażą oraz obsługą kampanii mediowych i influencerskich z branży sportowej – Sport Brokers. Do jej kluczowych klientów należą m.in. Jerzy Dudek, Grzegorz Krychowiak, Wilfredo Leon, Kanał Sportowy, Mateusz Borek oraz Krzysztof Stanowski z Grupą Weszło.

Zachowując oba brandy, w czerwcu bieżącego roku firma ogłosiła planowane zbliżenie obu zespołów i powstanie holdingu Arskom Sport Brokers.

 

Czytaj więcej na temat: , , , ,