Zagranica

Marka Birds Eye feminizuje swoją flagową markę

Charlotte Carter-Dunn w logotypie marki, która w portfolio ma ryby.

Marka Birds Eye feminizuje swoją flagową markę
Producent ryb i przetworów rybnych, Birds Eye po raz pierwszy w swojej 50-letniej historii zastępuje swoje logo z rysunkowym bohaterem wizerunkiem prawdziwej bohaterki.
Charlotte Carter-Dunn, znana również jako “Captain Charlotte”, zastąpiła na opakowaniach brand hero – Captain Birds Eye. Jej postać została wybrana w ramach ogólnopolskiego konkursu, który zorganizowała firma z Islandi.
Carter-Dunn wyróżniała się spośród ponad 500 zaproponowanych postaci-uczestników konkursu. Podszywała się pod męskiego kapitana statku, opiekowała się dwójką przybranych dzieci, promowała również działania zmierzające ku oszczędzaniu jedzenia, promując m.in. mrożenie.
Jak podkreśla marketer, wszelkie formy konserwacji jedzenia służą zapobieganiu jego marnotrawstwu. To jeden z nowych postulatów firmy ogłoszonych niedawno z strategii Birds Eye.

(Marketing Week)