M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Żywiec Zdrój startuje z kampanią outdoorową

Katarzyna Woźniak | 14 lipca 2020, 06:00

Marka przeszczepia do przestrzeni miejskiej kadry z natury.

Marka wody Żywiec Zdrój z portfolio Danone wystartowała z wieloformatową kampanią outdoorową, która ma na celu wsparcie wariantu niegazowanego. Kampania realizowana jest pod hasłem "Zrównoważona przez naturę”. Działania outdoorowe prowadzone będą przez cały lipiec w największych miastach Polski. Wykorzystano w nich zarówno klasyczne formaty OOH, jak i niestandardowe rozwiązania, pozwalające na wkomponowanie dzikiej i nieskazitelnej natury Żywiecczyzny w typowe elementy przestrzeni miejskiej. Jak podkreśla biuro prasowe, efekt ten udało się uzyskać m.in. dzięki zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań cyfrowych.
Na nośnikach outdoorowych dzika natura pojawiła się m.in. w jednym z najbardziej zatłoczonych punktów Warszawy w okolicach ronda Dmowskiego. W Krakowie z kolei przy ulicy Zwierzynieckiej pojawił się mural przedstawiający górski krajobraz Żywiecczyzny. Poprzez wykorzystanie różnych rozwiązań technologicznych marka wkomponowała komunikaty w witryny sklepów, restauracji i punktów usługowych czy fasadę centrum handlowego Plac Unii, na której pojawił się wielkopowierzchniowy ekran LED. 

Za komunikację w całości odpowiadają współpracujące na co dzień z Żywiec Zdrój agencje – koncept oraz kreację materiałów wielkoformatowych przygotowała agencja VMLY&R, za zakup mediów odpowiada MediaCom.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,