Kraj

Porówneo.pl startuje z kampanią i konkursem

Za koncept kreatywny odpowiada agencja Directors.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FflsTK4btVKg%22%7D
Ruszyła kolejna ogólnopolska kampania reklamowa Porówneo.pl, a wraz z nią konkurs na hasło promocyjne, w którym do wygrania jest tysiąc nagród o wartości od 100 zł do 20 tys. zł. Emisje spotów, w wersji 15- i 30-
sekundowej, zaplanowano w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, będą wyświetlane przez cały lipiec br. Działania wspierane są szeroko zakrojoną kampanią display oraz aktywnościami w mediach społecznościowych.

Za koncept kreatywny i realizację spotu TV, zrealizowanego w domu produkcyjnym Prime Time, odpowiada zespół agencji Directors, a za zakup mediów  – Spark Foundry. Reżyserem reklamy jest Łukasz Jaworski.