Kraj

Altavia wspiera nową linię z portfolio marki Gliss Kur

Henkel zaprosił agencję do współpracy przy launchu nowej linii kosmetyków.

Altavia wspiera nową linię z portfolio marki Gliss Kur
Henkel Beauty Care zaprosił do współpracy agencję Altavia. Jej zadaniem jest wprowadzenie na rynek nowej linii kosmetyków do włosów – intensywnie regenerujących masek Gliss 4w1 Protein+. Kampania launchowa toczy się zarówno w sklepach w całym kraju, jak i w mediach tradycyjnych oraz w internecie.
Kampania POS, której realizacja przygotowana była także we współpracy z agencją Altavia, prowadzona jest w największych drogeriach w Polsce oraz w supermarketach i hipermarketach sieci Carrefour, Kaufland i Leclerc. Równolegle w mediach trwa kampania promująca nowe produkty.
Grupą docelową kampanii są kobiety prowadzące aktywny tryb życia, dla których ważna jest odpowiednia regeneracja włosów od sprawdzonej, zaufanej marki.
Altavia współpracuje z firmą Henkel od 2013 r. Agencja specjalizuje się w dostarczaniu efektywnych rozwiązań do komunikacji z konsumentem w miejscu sprzedaży. W gronie jej klientów znaleźli się m.in. Carrefour, Shell, Decathlon, L’Oreal.