Wewnętrzną agencją contentmarketingową Wirtualnej Polski pokieruje Ewelina Binzer. Jako dyrektor ma zapewnić dalszy rozwój WP Brand Studio, poszerzyć ofertę o nowe produkty oraz realizować projekty przygotowywane zgodnie z potrzebami marek.
Do jej obowiązków będzie należeć dalszy rozwój WP Brand Studio, m.in. przez poszerzanie oferty o nowe, skuteczne produkty oraz planowanie i realizację projektów wykorzystujących kompleksowe rozwiązania dla marek, od strategii contentmarketingowych opartych na nowoczesnym storytellingu przez natywne formaty reklamowe, dopasowane do poszczególnych branż i etapów ścieżki zakupowej, aż do produkcji i dystrybucji treści do odbiorców.
Ewelina Binzer z Wirtualną Polską związana jest od 14 lat. W tym czasie pracowała jako dyrektor realizacji działań niestandardowych WP Brand Studio, przez ponad 8 lat była dyrektorem akcji specjalnych, e-commerce i produktów płatnych.
Wcześniej, przez 2 lata, Ewelina Binzer była związana z firmą Broker.fm, do której w tamtym czasie należała Interia.pl. Tam realizowała kampanie dla klientów domów mediowych oraz klientów bezpośrednich. Pracowała również w Wirtualnej Polsce w dziale Business Developement, zajmowała się współpracą z klientami korporacyjnymi.
Dotychczas dyrektorem WP Brand Studio był Jan Buze, który z końcem czerwca odszedł z WP.
WP brand studio to wewnętrzna agencja contentmarketingowa Wirtualnej Polski. Wspiera marketerów w realizacji ich strategii komunikacji, w oparciu o content marketing, reklamę natywną oraz influencer marketing. Specjalizuje się w rozwiązaniach bazujących na unikatowych treściach i formatach reklamowych.