M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Leo Burnett Warszawa przygotował kampanię tegorocznej Loteriady

Katarzyna Woźniak | 16 lipca 2020, 06:00

To pierwszy projekt Leo Burnett Warszawa dla Totalizatora Sportowego.

Startuje kampania Loteriady, to pierwszy projekt przygotowany przez Leo Burnett Warszawa dla Totalizatora Sportowego po wygranym przetargu. Działania obejmują wszystkie kanały komunikacji – TV, OOH, radio, POS oraz szeroko zakrojone działania w social mediach. Hasłem przewodnim kampanii jest "Jak niezwykle…”.
Loteriada wystartowała 10 lipca. To kolejna edycja tej popularnej loterii promocyjnej organizowanej podczas wakacji przez Totalizator Sportowy. Kampania została zrealizowana w warunkach lockdownu, otwiera też współpracę obu firm; tegoroczna edycja jest niezwykle atrakcyjna, jeśli chodzi o pulę nagród - zaznacza biuro prasowe. Wakacyjny klimat buduje animacja, w świat podróży i beztroski przenosi z kolei motyw muzyczny, czyli standard piosenki włoskiej "Mambo Italiano" w dedykowanej aranżacji i wykonaniu. Z poprzednimi edycjami łączy ją osoba Conrado Moreno, który wystąpił jako przewodnik po zasadach loterii oraz nagrodach.
Leo Burnett przygotowało kampanię, która obecna będzie we wszystkich kanałach komunikacji. Będzie to zarówno spot telewizyjny, nośniki outdoorowe, spoty radiowe, jak i wyróżnialna kampania POS w punktach sprzedaży. W tym roku jeszcze ważniejszą funkcję do spełnienia ma kampania online oraz social media. W ramach tych aktywności przygotowanych przez Leo Burnett zobaczymy m.in. materiały wideo, kampanię display, komunikację na potrzeby social mediów.
Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja mediowa Starcom, która od 2018 r. odpowiada za obsługę Totalizatora Sportowego.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,