M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Publicis pokazuje w kampanii rożne konta Pekao S.A.

Serwis Dzienny | 5 lipca 2000, 00:00

Agencja Publicis wygrała duży przetarg na obsługę w zakresie strategii i kreacji dla Pekao S.A. pod koniec ub.r. Od tego...

Agencja Publicis wygrała duży przetarg na obsługę w zakresie strategii i kreacji dla Pekao S.A. pod koniec ub.r. Od tego czasu przygotowała dla banku kilka kampanii prasowych: dla Eurokont Standard i Plus, kredytu samochodowego, Gigalokaty, pakietu usług dla małych i średnich firm i trwająca obecnie promocje produktów hipotecznych. Od polowy czerwca trwa tez pierwsza telewizyjna kampania Publicis dla Pekao S.A. Jej celem jest przedstawienie nowych odmian Eurokonta. Kreacja opiera sie na przedstawieniu różnorodności klientów i ich potrzeb przez inne wykonanie (nucenie, spiewanie) trzech motywow: "Ody do radosci", "Beaty z Albatrosa" znanego bardziej jako "Siedem dziewczat z Albatrosa" i "Wakacji z blondynka". Na koniec spotow pojawiaja sie plansze przedstawiajace pojedyncze produkty z rodziny Eurokonta. Jest 6 takich plansz (7 odmian Eurokonta, jedna z plansz pokazuje dwie: Junior i OK), a wiec w sumie 18 rożnych wersji spotu telewizyjnego. Kampania potrwa do polowy lipca, jest widoczna w TVP 1 i 2, TVN, RTL 7 i TV4. Media kupuje do niej Optimedia. Po wakacyjnej przerwie bank powroci z reklama i informacja o zmianach w ofercie, jednak nie ma planów dalszego wykorzystania obecnych spotow. (JS)