Zagranica

Liczba nowych konsultantek Avonu w Wielkiej Brytanii podwoiła się podczas lockdownu

Dla firmy to znak, że konsumenci martwią się o swoje dochody.

Firma Avon poinformowała, że w Wielkiej Brytanii podczas lockdownu liczba ich konsultantek podwoiła się. Ma to być dowód na to, że obywatele martwią się o swoje finanse i szukają alternatywnych sposobów zarabiania pieniędzy.
Od końca marca do początku czerwca liczba nowych przedstawicieli handlowych w Wielkiej Brytanii była dwukrotnie większa niż w tym samym okresie ubiegłego roku.
Head of beauty business owners w firmie Avon w Wielkiej Brytanii, Tracy Powers, powiedziała, że wzrost wynika z obaw związanych z zatrudnieniem w wyniku COVID-19. Powiedziała, że większość pracowników, którzy obecnie dołączają do firmy, to osoby dotknięte skutkami globalnej pandemii – znajdują się na urlopie postojowym albo martwią się o swoją pracę.
Na razie transakcje odbywają się głównie online, a sprzedawcy Avonu tworzą własne konta w mediach społecznościowych w celu promowania produktów.
W pierwszych sześciu miesiącach 2020 r. transakcje online firmy Avon były trzy razy wyższe niż w pierwszej połowie 2019 r.

(Marketing Week)