M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nowa kampania piwa Kasztelan w stylu staropolskim

Katarzyna Woźniak | 21 lipca 2020, 06:00

Nowy brand hero, nowe pozycjonowanie - regionalna marka idzie w Polskę.

Ruszyła nowa kampania marki Kasztelan (Carlsberg Polska) pod hasłem "Racz Waść Wpaść”. Dwa spoty telewizyjne prezentują wariant Kasztelan Jasne Pełne, znany dotychczas tylko mieszkańcom Sierpca (w dystrybucji ogólnopolskiej znajdował się dotychczas tylko wariant Niepasteryzowany). Głównym zadaniem nowej komunikacji jest podkreślenie regionalności i towarzyskiego charakteru marki.
Nowa platforma komunikacyjna została zaprezentowana 20 lipca. To część kompleksowego rebrandingu marki. Kampania telewizyjna, składająca się z dwóch spotów, podkreśla najważniejsze cechy marki – regionalność i jej społeczny charakter. Nowością i osią komunikacji jest brand hero – Kasztelan, którego postać łączy w sobie charakter współczesnych superbohaterów i elementy szlacheckie, tworząc wizytówkę marki stojącej na pograniczu tradycji i nowoczesności.
Postać Kasztelana jest "uzbrojona” w supermoce przenoszenia ludzi w świat biesiady.

Kampania telewizyjna jest kolejnym etapem działań wokół gruntownej zmiany, jaką przeszła marka Kasztelan w tym roku (MMP24 z 23 czerwca). W czerwcu wszystkie warianty Kasztelana pojawiły się na półkach sklepowych w nowej szacie graficznej, a wariant Kasztelan Jasne Pełne trafił do ogólnopolskiej sprzedaży. Od początku lipca trwa kampania digitalowa. Natomiast w miejscach sprzedaży i gastronomii pojawią się materiały POS. Planowana jest także kampania OOH.
Nową szatę graficzną oraz identyfikację wizualną marki zaprojektowała agencja Dragon Rouge. Za nadzór kreatywny kampanii odpowiada agencja Brainbox, która przygotowała również koncepcję spotu. Wyreżyserował go Szymon Pawlik, a wyprodukował dom produkcyjny Dynamo. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative.


Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,